Dużo mówi się o zaniedbaniach pracowników sklepów, które prowadzą do niezadowolenia klientów. Niezgodne ceny, niemiła obsługa, nieświeże i popsute produkty na półkach. Klienci wyrażają także niezadowolenie z długich kolejek do kas w sklepach wielkopowierzchniowych. Jak twierdzą kasjerzy tomaszowskich supermarketów, konsumenci sami przyczyniają się do ich wydłużenia.
Postanowiliśmy porozmawiać ze sprzedawcami i kasjerami pracującymi w tomaszowskich supermarketach. Ich zdaniem, przyczyna długiego oczekiwania na obsługę przy kasie jest zupełnie inna. Osoby, z którymi rozmawialiśmy, wskazują na szereg zachowań samych klientów, którzy przyczyniają się do wydłużenia czasu obsługi.
Czytała(e)ś wstęp naszego artykułu ? Spodobał Ci się ?
Kliknij aby wykupić Pełny dostęp
Nie masz uprawnień do publikowania komentarzy. Aby dodać komentarz musisz być zalogowany zaloguj się
Komentarze będą poddawane moderacji, zanim zostaną opublikowane.